21-10-10

..Det här är min 21 oktober.

Imorse gjorde mamma vinter. Detta innebär att hon stänger fönstren & dörrar för att det regnar och blåser ute, när de normalt står öppna för att utomhus ska släppa in värme och solsken i huset. Ungefär. Det är ju fint att man kan styra över vinter&sommar bara genom att öppna&stänga!

Idag har jag haft tofflor när jag varit hemma. Druckit te. Och haft tjocktröja. Sedan det blev kolsvart ute vid 7 har det känts som höst. Större delen av kvällen, då jag inte dansat med min syster det vill säga, har jag hängt i sängen. Pendlat musik & bok (to kill a mockingbird).  Imorgon ska det bli sol. Då öppnar vi fönstren och gör sommar.

 

my


Kommentarer
Postat av: tofe

ja visst är den! va? hur kan man inte orka!!!

jag visste förresten inte om att du hade blogg, vad roligt hihi

2010-10-26 @ 19:43:10
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0