6-Feb-11

Kort notis.
Jag lever.
Jag ar tillbaka i Queentown. Jag liftade hit med en Engelsk snubbe och hans tva kompisar, i en skruttig men valgaende bil. De ar har och klattrar sa imorogn ska jag forhoppningsvis ut med dem till ett berg och klattra lite. Rulit!
Sedan ska jag ta mig upp till Christchurch for att sa smaningom flyga tillbaka till Australien och alskade Melbourne.
New Zealand ar sa fint. Det ar sa vackert overallt och det gar att klara sig och anda gora saker pa en nagorlunda smal budget. Skydive var sjukt, mest frihetsingivande jag nagonsin gjort. Bungy var likasa, och gav mig kickar att leva pa for resten av livet. typ. Vandringen vi gjorde under tre dagar var det vackraste jag varit med om, nagonsin.
Sa det ar med goda minnen (mestadels, bortbargade bilar, vackningar mitt i natten av rangemen etc, ar petiteser som gar att bortse ifran) i bagaget och min pa tok for tunga backpackervaska (Jag har en svaghet for secondhand och har fydnat sa mycket. Detta ar illa da jag maste gora mig av med annat for att fa ner kilona) jag beger mig tillbaka till Oz om 4 dagar.
Kanns bra enda. for har ar ganska kyligt och jag langtar efter ihallande varme, lite surf och noworries-Aussies.
puss sa lange!
My

Kommentarer
Postat av: morfar och mormor

Jorå vi kollar allt ni skriver. Det är så roligt att ni får uppleva att detta! Bästa hälsningar från snö blåst kyla regn mm mmm. Så gör ingen brådska hem!

2011-02-21 @ 18:02:00
Postat av: morfar och mormor

2011-02-21 @ 18:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0